პროდუქციის კატალოგი
პროფილი
საძიებო ფორმა
1. როგორ შევუკვეთო პროდუქტი?
– შეგიძლიათ საიტზე დაამატოთ სასურველი ნივთები კალათაში და მიჰყვეთ შეკვეთის
ფორმას ან მოგვწერეთ ჩვენს ფეისბუქ ან ინსტაგრამ გვერდებზე.
2. შეუძლია თუ არა იურიდიულ პირს ჩვენთან შეძენა?
– დიახ, იურიდიულ პირებს შეუძლიათ ჩვენთან პროდუქციის შეძენა ინვოისის
საფუძველზე.
3. შესაძლებელია თუ არა საბითუმოდ შეძენა?
– დიახ, შესაძლებელია. საბითუმო პირობების შესახებ დეტალური ინფორმაციის
მისაღებად მოგვწერეთ ან დაგვირეკეთ.
1. როგორ ხდება მიტანა და რამდენ ხანში მივიღებ შეკვეთას?
– შეკვეთებს ვაგზავნით სასურველ მისამართზე. მიწოდების დრო დამოკიდებულია
ადგილმდებარეობაზე (საშუალოდ სჭირდება 1-4 სამუშაო დღე ან უფრო მეტი).
2. რა ღირს მიწოდება?
– მიწოდების ღირებულება დამოკიდებულია შეკვეთის ოდენობასა და წონაზე (უფრო
ვრცლად იხილეთ მიწოდების სერვისი).
3. როგორ ხდება ტრანსპორტირების თანხის გადახდა?
– ტრანსპორტირების თანხა დაემატება შეკვეთის თანხას.
4. როგორ ხდება გადახდა?
– გადახდა შესაძლებელია შეკვეთის გაფორმებისას საბანკო ბარათებით
Visa
და MasterCard, ან შეკვეთის გაფორმების შემდგომ საბანკო
გადარიცხვით.
ფილიალიდან გატანის შემთხვევაში შესაძლებელია ქეშად გადახდა.
1. პროდუქციის ფასები შეიცვლება თუ არა გარკვეული დროის განმავლობაში?
– ფასები შესაძლოა შეიცვალოს ბაზრის მდგომარეობისა და აქციების შესაბამისად.
2. როგორ შევამოწმო პროდუქტის ხელმისაწვდომობა?
– საიტზე, პროდუქტის გვერდზე მითითებულია მისი ხელმისაწვდომობა.
3. გაქვთ თუ არა ეკოლოგიურად სუფთა პროდუქტები?
– დიახ, ჩვენს ასორტიმენტში შედის ეკომეგობრული ნივთები.
– შეკვეთის გაუქმება ან ცვლილება შესაძლებელია მხოლოდ გაგზავნამდე.
2. რა შემთხვევაში შემიძლია პროდუქტის დაბრუნება?
– შესაძლებელია დაბრუნება მხოლოდ დაზიანებული ან არასწორი პროდუქტის მიღების შემთხვევაში, შეძენიდან 7 დღეში.
3. როგორ დავუბრუნო პროდუქტი?
– დაგვიკავშირდით, რათა შევთანხმდეთ დაბრუნების პირობებზე.
1. მაქვს სხვა კითხვა. ვის ვკითხო?
– შეგიძლიათ მოგვწეროთ ელ. ფოსტაზე (ltdemi2023@gmail.com) ან დაგვირეკოთ (+995
558 105 555).
2. მუშაობთ თუ არა უქმე დღეებში?
– ჩვენი მაღაზია და ონლაინ მხარდაჭერა მუშაობს ყოველ დღე. ისვენებს შემდეგ უქმე
დღეებში: 1-ლი იანვრიდან 3 იანვრის ჩათვლით, აღდგომის კვირა დღეს. (სამუშაო
საათები: იხილეთ ფილიალები, სადაც აღნიშნულია ყველა ფილიალის სამუშაო საათი).
3. სად მდებარეობს თქვენი მაღაზიის ფილიალები?
– ჩვენი ფილიალები მდებარეობს:
ბათუმი, აღმაშენებლის 12 თ
ბათუმი, ჭავჭავაძის 78/88
ბათუმი, აღმაშენებლის 20 ლ (ტაბიძის კვეთა)
ბათუმი, აღმაშენებლის 21 (ხოფა).
1. მაქვს ნივთების ჩამონათვალი და მჭირდება განფასება. როგორ მოვიქცე?
– დასახელებით მოძებნეთ თითოეული ნივთი. ნაპოვნი ნივთები სასურველი რაოდენობით
მოათავსეთ კალათაში. კალათაში მოთავსების შემდგომ საიტი გიჩვენებთ ჯამურ
თანხას. თუ ფასი მისაღებია გააფორმეთ შეკვეთა.
2. მჭირდება მხოლოდ ინვოისი. როგორ მოვიქცე?
– შეუკვეთეთ საიტის მეშვეობით. ანგარიშსწორების ფორმაში მიუთითეთ "საბანკო
გადარიცხვა". შეკვეთის გაფორმებისას შეკვეთაში მითითებულ ელფოსტაზე ინვოისი
ავომატურად გამოგეგზავნებათ.