იტვირთება...

კალათა

სულ ჯამი: 0.00 ₾
კალათში გადასვლა

პროდუქციის კატალოგი

პროფილი

საძიებო ფორმა

1. როგორ შევუკვეთო პროდუქტი?
– შეგიძლიათ საიტზე დაამატოთ სასურველი ნივთები კალათაში და მიჰყვეთ შეკვეთის ფორმას ან მოგვწერეთ ჩვენს ფეისბუქ ან ინსტაგრამ გვერდებზე.

2. შეუძლია თუ არა იურიდიულ პირს ჩვენთან შეძენა?
– დიახ, იურიდიულ პირებს შეუძლიათ ჩვენთან პროდუქციის შეძენა ინვოისის საფუძველზე.

3. შესაძლებელია თუ არა საბითუმოდ შეძენა?
– დიახ, შესაძლებელია. საბითუმო პირობების შესახებ დეტალური ინფორმაციის მისაღებად მოგვწერეთ ან დაგვირეკეთ.

1. როგორ ხდება მიტანა და რამდენ ხანში მივიღებ შეკვეთას?
– შეკვეთებს ვაგზავნით სასურველ მისამართზე. მიწოდების დრო დამოკიდებულია ადგილმდებარეობაზე (საშუალოდ სჭირდება 1-4 სამუშაო დღე ან უფრო მეტი).

2. რა ღირს მიწოდება?
– მიწოდების ღირებულება დამოკიდებულია შეკვეთის ოდენობასა და წონაზე (უფრო ვრცლად იხილეთ მიწოდების სერვისი).

3. როგორ ხდება ტრანსპორტირების თანხის გადახდა?
– ტრანსპორტირების თანხა დაემატება შეკვეთის თანხას.

4. როგორ ხდება გადახდა?
– გადახდა შესაძლებელია შეკვეთის გაფორმებისას საბანკო ბარათებით Visa და MasterCard, ან შეკვეთის გაფორმების შემდგომ საბანკო გადარიცხვით.
ფილიალიდან გატანის შემთხვევაში შესაძლებელია ქეშად გადახდა.

1. პროდუქციის ფასები შეიცვლება თუ არა გარკვეული დროის განმავლობაში?
– ფასები შესაძლოა შეიცვალოს ბაზრის მდგომარეობისა და აქციების შესაბამისად.

2. როგორ შევამოწმო პროდუქტის ხელმისაწვდომობა?
– საიტზე, პროდუქტის გვერდზე მითითებულია მისი ხელმისაწვდომობა.

3. გაქვთ თუ არა ეკოლოგიურად სუფთა პროდუქტები?
– დიახ, ჩვენს ასორტიმენტში შედის ეკომეგობრული ნივთები.

1. შემიძლია თუ არა შეკვეთის გაუქმება ან ცვლილება?
– შეკვეთის გაუქმება ან ცვლილება შესაძლებელია მხოლოდ გაგზავნამდე.

2. რა შემთხვევაში შემიძლია პროდუქტის დაბრუნება?
– შესაძლებელია დაბრუნება მხოლოდ დაზიანებული ან არასწორი პროდუქტის მიღების შემთხვევაში, შეძენიდან 7 დღეში.

3. როგორ დავუბრუნო პროდუქტი?
– დაგვიკავშირდით, რათა შევთანხმდეთ დაბრუნების პირობებზე.

1. მაქვს სხვა კითხვა. ვის ვკითხო?

– შეგიძლიათ მოგვწეროთ ელ. ფოსტაზე (ltdemi2023@gmail.com) ან დაგვირეკოთ (+995 558 105 555).

2. მუშაობთ თუ არა უქმე დღეებში?
– ჩვენი მაღაზია და ონლაინ მხარდაჭერა მუშაობს ყოველ დღე. ისვენებს შემდეგ უქმე დღეებში: 1-ლი იანვრიდან 3 იანვრის ჩათვლით, აღდგომის კვირა დღეს. (სამუშაო საათები: იხილეთ ფილიალები, სადაც აღნიშნულია ყველა ფილიალის სამუშაო საათი).

3. სად მდებარეობს თქვენი მაღაზიის ფილიალები?
– ჩვენი ფილიალები მდებარეობს:
ბათუმი, აღმაშენებლის 12 თ
ბათუმი, ჭავჭავაძის 78/88
ბათუმი, აღმაშენებლის 20 ლ (ტაბიძის კვეთა)
ბათუმი, აღმაშენებლის 21 (ხოფა).

1. მაქვს ნივთების ჩამონათვალი და მჭირდება განფასება. როგორ მოვიქცე?
– დასახელებით მოძებნეთ თითოეული ნივთი. ნაპოვნი ნივთები სასურველი რაოდენობით მოათავსეთ კალათაში. კალათაში მოთავსების შემდგომ საიტი გიჩვენებთ ჯამურ თანხას. თუ ფასი მისაღებია გააფორმეთ შეკვეთა.

2. მჭირდება მხოლოდ ინვოისი. როგორ მოვიქცე?
– შეუკვეთეთ საიტის მეშვეობით. ანგარიშსწორების ფორმაში მიუთითეთ "საბანკო გადარიცხვა". შეკვეთის გაფორმებისას შეკვეთაში მითითებულ ელფოსტაზე ინვოისი ავომატურად გამოგეგზავნებათ.

Top